خانه > پزشکی > درمان پسوریاسیس ( Psoriasis ) توسط بیمار

درمان پسوریاسیس ( Psoriasis ) توسط بیمار

سلام دوستان

بزودی در این وبلاگ راه درمانی که در 60 درصد موارد جوابگو بوده . را قرار خواهم داد .

دسته‌ها:پزشکی
  1. saeed
    ژانویه 22, 2008 در 5:29 ب.ظ.

    salam agha mehdi chi shod in postet pas?
    ba doroud

  2. نیلو
    فوریه 3, 2008 در 8:01 ق.ظ.

    من موافقم وبه موضوعات پزشکی هم بسیار علاقه مندم و از شما هم که این امکان را فراهم می کنید ممنونم

  3. elahe
    آگوست 12, 2008 در 5:08 ق.ظ.

    salam

    lotfan age rahe darmani dare vase manam send konid va email bezanid/.

    mersi

  4. morteza
    دسامبر 27, 2008 در 11:15 ق.ظ.

    salam
    etelaate manam bad nist har ki mikhad 09166049685 tmas begire
    man khodam ham bimaram amma etelaatam be rooze
    chon ba anjomanesh too alman dar ertebatam

  5. maryam
    ژانویه 3, 2010 در 2:37 ب.ظ.

    salam key pas mizarin in etelaato.age mishe etelaeteton ro vase manam send konin

  6. ناشناس
    فوریه 6, 2010 در 9:51 ق.ظ.

    saeed :salam agha mehdi chi shod in postet pas?ba doroud

  7. Fatemeh
    فوریه 18, 2010 در 7:43 ب.ظ.

    سلام اگر واقعا راه درمانی وجود داره برای منم ایمیل کنید .
    چون الان 4 ساله که این بیماری همراه منه…
    ممنون

  8. Fatemeh
    فوریه 21, 2010 در 2:04 ب.ظ.

    ببخشید میشه دقیقا بگید به زودیتون کی میشه؟

  9. Mohamadi
    مارس 13, 2010 در 7:59 ق.ظ.

    آیا شما هم مبتلا بودید و اگه بودین آیا حالا خوب شدین

  10. مارس 31, 2010 در 1:09 ب.ظ.

    من بعد زایمان ازقبل بدتر هم شدم چی کار کنم

  11. مريم
    ژوئیه 3, 2010 در 3:43 ب.ظ.

    من انقدر حالم بد كه فكر ازدواجم از سرم انداختم دكتري نيست كه نرفته باشم از دكتراي پوست بگير تا هوميوپاتي .از دازوهاي گياهي دكتر سوران كردستاني هم استفاده كردم ولي اثري نداشت فكر كنم آقا مهدي اين تاپيك رو بيخودي باز كرده من چند ماه مي رم و مي يام خبري نيست.نسيم جان بعد از ازدواج به اين بيماري مبتلا شدي؟

  12. reza
    سپتامبر 19, 2010 در 11:15 ق.ظ.

    بی خیال شین بابا حرفاش سرکاریه؟

  13. حسین
    اکتبر 15, 2010 در 7:10 ب.ظ.

    سلام. منم چند سال پیش به بیماری پسوریازیس مبتلا بودم… چندین راه برای درمان استفاده کردم.
    آخرینشون هومیوپاتی بود. من پسوریازیس کف دست و کف پا داشتم.

    اما الان حدود دو سه سال از درمان من میگذره و خدارو شکر هیچ علامتی از پسوریازیس ندارم. حتی ناخن هامم خوب شده . البته ناخنها یکم دیگه کار داره ولی اصلا تا خیلی دقت نکنی معلوم نمیشه. حتی شاید هم مشکل ناخنها از این بیماری نباشه .
    الان 3 یا 4 ماهه که پیش دکتر هم نرفتم و دارویی هم مصرف نکردم .
    به نظرم راه مناسبی برای درمان هست. روی من که جواب داده…..

  14. مسعود
    اکتبر 8, 2014 در 11:29 ق.ظ.

    سلام من حدود 20 ساله که این بیماری را دارم چند روزه کلم بروکلی با وعده های غذا میخورم الان 99% بهبودی پیدا کردم احتمال دارد از کمبود کلسیم به این مریضی دچار شدم شما هم امتحان کنید. مسعود

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه